بهترين چاي سبز و دمنوش گياهي لاغري بهترين چاي سبز و دمنوش گياهي لاغري .

بهترين چاي سبز و دمنوش گياهي لاغري

قهوه ي سبز

قهوه سبز چيست ؟

اين روزها در مورد دمنوش قهوه سبز صحبت هاي زيادي به ميان مي آيد و از ان به عنوان يك دمنوش لاغري ياد مي شود. اما در حقيقت اين گياه چيست و چه تفاوتي با قهوه هاي معمولي دارد و آيا واقعا مي تواند در كاهش وزن و رسيدن به تناسب اندام براي ما موثر باشد؟با ما همراه باشدي تا رد اين مورد براي شما اطلاعات كاملي را ارائه دهيم :

محصول قهوه سبز لاغري در واقع از همان گياهي توليد مي شود كه گياه قهوه معمولي توليد مي گردد و تنها تفاوت آن در اين است كه بروي اين گياه زمانيكه عمل تخمير صورت مي گيرد رنگ ان به صورت كد و قهوه اي رنگ شده و نتيجه ان مي شود همين قهوه هاي معمولي كه در همه جاي مي توان يافت.اما گياه قهوه را زمانيكه به صورت طبيعي و بدون هيچگونه فر آيندي خشك نماييم محصولي با نام قهوه سبز را ارائه مي دهد كه به دليل اينكه هيچگونه فرآيندي براي فرآوري آن صورت نگرفته از خواص بسيار زيايد برخوردار بوده و مي تواند براي موادر مختلفي مورد مصرف قرار بگيرد.

اين روزها فروشگاه هاي زيادي اقدام به فروش قهوه سبز نموده اند و شما مي توانيد برندها و مارك هاي مختلف را در بزار مشاهده كنيد كه هر كدام با قيمتي خاص در حال فروش هستند.اما به راستي كداميك از محصولات ارائه شده از بالاترين كيفيت ممكن برخوردار هستند و مي توانند دقيقا موجب رضايت خاطر مشتريان شوند؟

از محصولات با كيفيت اين روزهاي بازار ايران مي توان به محصول قهوه سبز سهله اشاره كرد كه يكي از خوش نام ترين و محبوب ترين برندهاي توليد كننده اين محصول است. در كنار اين برند محصول قهوه سبز 111 نيز توانسته خيلي زود با ارائه كيفيتي بسيار بالا نظر بسياري از مشتريان را به سمت خود جلب نمايد و مي توان آنرا در رده دومين برند معتبر در اين زمنيه نام برد. اما برند سوم كه بريا بسياري نيز شناخته شده است محصول قهوه سبز تيمن است كه برندياز شركت تيما بوده و از مقبوليت خوبي در ميان مشتريان اين محصول برخوردار است و برخي آنرا با نام قهوه سبز تيما نيز مي شناسند.

ما در سايت چاي خود هر سه محصول را براي شما در بخش قهوه ي سبز لاغري قرار داده ايم و مي توانيد براحتي از هر كجاي ايران كه هستيد در عرض چند دقيقه اقدام به ثبت سفارش مورد نظرتان نماييد و بعد از اينكه محصولتان را دريافت كرديد وجه كالا را به مامور پست بپردازيد.

جهت خريد اينترنتي قهوه سبز مي توانيد به يكي از روش هاي زير اقدام نماييد :

مي توانيد بروي لينك هاي زير كليك كرده و در صفحه بعدي بروي دكمه خريد پستي كليك كنيد تا به صورت آنلاين سفارش خود را ثبت نماييد.

مي توانيد به صورت تلفني با شماره 09361633010 تماس گرفته و از اين روش اقدام به ثبت سفارش خود نماييد.

همچنين مي توانيد مشخصات كامل پستي خود را از قبيل : آدرس پستي + كد پستي + نام محصول + نام گيرنده را به شماره بالا پيامك داده و از اين روش اقدام به خريد محصول مورد نظرتان نماييد.

دقت نماييد براي اينكه بتوانيد از تمامي خواص اين محصول بهره مند شويد تنها بايد به دنبال خريد قهوه سبز اصل باشيد و از تهيه محصولاتي با برندهاي غير معتبر و متفرقه خود داري نماييد.

اما در مورد خواص بي نظير اين دمنوش لاغري مي توان به موارد زير اشاره كرد :

ماده اي به نام كلروژنيك در اين گياه باعث شده است تا فرد مصرف كننده از ابتلا به بيماري هايي همچو.ن سنگه كيسه صفرا و بيماري هاي كبدي و انواع سرطان ها رد امان بماند.

براي درمان فشار خون بسيار مناسب بوده و يم توانيد با مصرف منظم اين دمنوش گياهي هميشه فشار خون خود را در سطح مناسبي نگه داريد.

خواصي كه در محصولات قهوه سبز لاغري سهله مشاهده شده است اين است كه براي ديابت بسيار مناسب بوده و مي توانيد براي اينكه از ابتلا به اين بيماري در امان باشيد هميشه از اين نوشيدني ميل نماييد.

شما اگر از اين دمنوش لاغري در ابعاد و اندازه مناسب مصرف نماييد مي توانيد تا حد قابل قبلوي شاهد كاهش اشتهاي خود باشيد و همين امر مي تواند در دراز مدت باعث كاهش وزن شما شود.وجود كافئين در اين محصول مي تواند ميزان متابوليسم بدن را بالا برده و افزايش متابوليسم مي تواند روند چربي سوزي را بالاتر برده و شما شاهد كاهش وزن سريع تري خواهيد بود.

در قهوه سبز رژيمي مواد آنتي اكسيدان بسيار قوث نهفته است كه براي جلوگيري از ابتلا به بيماري هاي سرطاني بسيار مناسب بوده و مي تواند به خوبي ميزان فشار خون شما را نيز كنترل نمايد.نوشيدن مداوم اين محصول مي تواند مانع از جذب برخي از موا قندي در بدن شود و اگر اين روند به صورت ادامه دار باشد شما مي توانيد در ادامه شاهد كاهش وزن و لاغري خود باشيد.

اما به مانند هر محصول ديگري اگر در ميزان مصرف دمنوش قهوه سبز زيادهروي كنيد و بخواهيد به خاطر رسدن به لاغري از حد مجاز انرا بيشتر مصرف كنيد مي تواند براي شما عواقب و عوارض جانبي به همراه داشته باشد.از جمله عوارض زياد مصرف كردن اين نوشيدني مي توان به مشكلات قلبي اشاره كرد و همچنين ايجاد مشكلاتي در دستگاه گوارشي ني زمي توان اشاره داشت كه با مصرف بيش از اندازه اين نوشديني پديد مي آيد.

اختلال در خواب از ديگر عوارض مصرف زياد اين نوشيدني بوده و يم تواند باعث بر هم زدن تمركز شما نيز شود.افرادي كه داراي اعصاب و روان قوي نيستند و هميشه از دم نوش ضد استرس استفاده مي كنند بايد در مقدار مصرف اين نوشيدني بسيار دقت كرده و هيچگاه از حد مجاز آن زياده نروي نكنند.

اين دمنشو به مانند چاي سفيد و چاي ترش و چاي سبز مي تواند نتايج خوبي در كاهش فشار خون داشته باشد. و شما اگر داراي چربي و فشار خون بالايي هستيد حتما توصيه مي كنيم از اين دمنوش به ميزان مناسب و به اندازه مصرف نماييد.

اما نحوه صحيح دم كردن قهوه ي سبز چگونه است ؟

شما روزانه به اندازه يك تا دو فنجان از اين دمنوش گياهي را مي بايست دم كرده و ميل نماييد. نحوه دم كردن ان بسيار راحت است و كافيست تا در فنجان به اندازه يك قاشق از پودر قهوه را ريخته و كمي آبچوش در ان بريزيد و به خوبي هم بزنيد و سپس كل محتويات درون ليوان را ميل كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۰۳:۰۶ توسط:سينا موضوع: