بهترين چاي سبز و دمنوش گياهي لاغري بهترين چاي سبز و دمنوش گياهي لاغري .

بهترين چاي سبز و دمنوش گياهي لاغري

دمنوش ضد استرس

قيمت : 29,000 تومان 28,000 تومان

محصولات شركت تيما كه در زمينه لاغري و كاهش وزن مي باشد در قالب دو محصول چاي سبز دم كردني و چاي سبز كيسه اي در بازار ارائه شده است. برندهاي مختلفي را مي توان يافت كه در عرصه توليد چاي سبز لاغري در حال فعاليت هستاند اما اگر شما به دنبال تهيه بهترين چاي سبز لاغري مي باشيد تا بالاترين تاثير ممكن را دريافت كنيد پيشنهاد مي كنيم تنها از برند تيما استفاده كنيد.

چاي سبز دم كردني

البته در كنار برند تيما مي توان به برخي ديگر از محصولات با كيفيت موجود در بازار نيز اشاره كرد همچون :

چاي دكتر سينا

چاي رفاه لاهيجان

چاي ترش لاغري

چاي سفيد

قهوه سبز

 

قيمت چاي سبز مدل دم كردني با برند تيما چقدر است ؟

 

اين محصول با قيمت ۲۸ هزار تومان به بازار عرضه شده است. البته اگر مي خواهيد براي كاهش وزن و لاغري از اين نوع دمنوش استفاده كنيد توصيه مي كنيم  يك دوره سه ماهه تا شش ماهه را در برنامه خود قرار دهيد.ما براي رفاه حال شما عزيزان براي خريد هاي بيش از يك عدد تخفيف ويزه يا را در نظر گرفته ايم كه م يتوانيد اطلاعات كامل در اين مورد را در زير مشاهده نماييد.

 

( مشاوره رايگان و خريد =   ۰۹۳۶۱۶۳۳۰۱۰ )

 

خريد ۱ بسته چاي دم كردني ( بدون تخفيف) با قيمت ۲۸ هزار تومان

 

خريد ۱ بسته چاي كيسه اي صد تايي ( بدون تخفيف) با قيمت ۳۲ هزار تومان

 

 

خريد پكيج لاغري دوره سه ماهه شامل ۳ بسته دم كردني همراه با تخفيف ويژه با قيمت  ۷۵۶۰۰ تومان (۸۴۰۰ تومان تخفيف خورده)

 

 

خريد پكيج لاغري دوره سه ماهه شامل ۳ بسته كيسه اي همراه با تخفيف ويژه با قيمت  ۸۶۴۰۰ تومان ( ۹۶۰۰ تومان تخفيف خورده)

 

 

 

اما در مورد محصول چاي سبز دم كردني تيما بايد گفت محصول فوق داراي ۵ بسته ۵۰ گرمي بوده و با بالاترين كيفيت ممكن بسته بندي و به بازار عرضه شده است.تركيبات به كار رفته در اين چاي سبز بي نظير و در نوع خود منحصر به فرد است كه در زير به آن اشاره كرده ايم :

از چه گياهاني در دمنوش گياهي تيما استفاده شده است ؟

گياه زيره

گياه كاسيا

چاي اولونگ

به ليمو

گياه زعفران

و برگ هاي تازه چاي لاغري

 

وجود چنين تركيبي علاوه بر اينكه باعث شده است تا ميزان اثر گذاري اين چاي براي لاغري افزايش يابد همچنني باعث شده تا طعم و مزه بسيار عالي به خود بگيرد و مورد پسند ذاعقه ايراني ها باشد. هر كدام از اين گياهان به كار رفته در چاي سبز دم كردني تيما داراي خواص بي نظيري هستند و تركيب آنها با هم از اين محصول نوشديني جادويي را ساخته كه براي سلامتي بسيار مفيد خواهد بود.

 

نحوه خريد چاي سبز دم كردني ۵۰۴۰ چگونه است ؟

شما براي تهيه محصولات دمنوش لاغري از طريق سايت ما مي توانيد به يكي از روش هاي زير اقدام نماييد و بعد از اينكه كالاي خود را دريافت كرديد وجه آنرا به مامور پست بپردازيد.روش هاي خريد به شرح زير مي باشند :

 

بروي دكمه خريد پستي كليك كنيد و سفارش خود را آنلاين ثبت نماييد.

يا با شماره تلفن ۰۹۳۶۱۶۳۳۰۱۰ تماس گرفته و تلفني محصول خود را خريد نماييد.

مي توانيد ادرس و كد پستي و نام محصول و نام گيرنده را به شماره بالا پيامك كنيد تا سفارش شما را ثبت نماييم.

 

 

 

چاي سبز دم كردني تيما

معمولا از چاي سبز كيسه اي تيما براي محيط هاي اداري و شركت ها استفاده مي شود و از مدل دم كردني ان نيز در منازل استفاده مي گردد. شما بر اساس نياز خود مي توانيد هر كدام از محصولات و پكيج هاي ما را كه نياز داريد ابتدا سفارش داده و بعد از دريافت كالا وجه انرا به مامور پست بپردازيد.

جدا از خواص لاغري و كاهش وزن اين محصول مي توان به ديگر فوايد ان نيز اشاره كرد كه مي تواند براي هر فردي مفيد باشد. با ما در ادامه همراه باشيد تا در مورد ديگر خواص اين دمنوش لاغري برايتان توضيحات كامل تري را ارائه دهيم :

 

افرادي كه داراي فشار خون بالا هستند پيشنهاد مي شود در طي روز اقدام به نوشيدن چند فنجان از چاي سبز دم كردني تيما نمايند.بهترين زمان براي نوشيدن اين دمنوش گياهي معمولا نيم ساعت قبل از هر وعده غذايي مي باشد.

 

اگر ميزان كلسترول خون بالايي داريد مي توانيد با مصرف منظم و روزانه چاي سبز دم كردني ۵۰۴۰ تا حد قابل قبلوي آنرا كاهش داده و ميزان سلامت خود را ارتقا بخشيد. فشار خون بالا و كلسترول بالا مي تواند منجر به بيماري هاي قلبي و عروقي و خطر ابتلا به سكته شود .شما با نوشيدن اين نوع چاي تا حد زيادي خود را از در گيري با اين بيماري ها در امان نگه خواهيد داشت.

 

اگر مي خواهيد بر اعصاب خود بيشتر مسلط باشيد و بروي تقويت اعصاب خود كار كنيد توصيه مي كنيم از چاي سبز لاغري تيما استفاده كنيد.اين دمنوش مي تواند به مانند يك دمنوش ضد استرس براي شما بسيار موثر باشد.

 

اگر مي خواهيد از بيماري هاي سرطاني در امان باشيد پيشنهاد مي كنيم از ميوه هاي و دمنوش هايي استافده كنيد كه داراي مقادير زيادي آنتي اكسيدان باشند. در برگ هاي گياه چاي سبز لاغري مقادير زيادي از اين ماده وجود دارد و مصرف روزانه و منظم ان مي تواند براي جلوگيري از ابتلا به اين نوع بيماري ها بسيار موثر باشد.

 

چاي سبز براي روشني پوست و شاداب نگه داشتن آن بسيار موثر است و رد طب سنتي نيز به خواص ان در اين مورد اشاره شده است.اگر مي خواهيد پيري را به تعويق بياندازيد و هميشه شاداب و جوان باشيد حتما چاي سبز بنوشيد.

 

 

از ديگر محصولات ما ديدن فرماييد :

چاي ترش لاغري ,پكيج لاغري , چاي سبز دم كردني تيما ,چاي سبز كيسه اي ,چاي سبز لاهيجان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۵۳:۳۷ توسط:سينا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :