بهترين چاي سبز و دمنوش گياهي لاغري بهترين چاي سبز و دمنوش گياهي لاغري .

بهترين چاي سبز و دمنوش گياهي لاغري

قيمت قهوه سبز سهله

قيمت : 42,000 تومان 39,000 تومان

اين روزها در مورد قهوه سبز مطالب زيادي را مي توان در سراسر فضاي مجازي يافت.ما امروز در اين بخش مي خواهيم به معرفي محصول قهوه سبز سهله بپردازيم.محصولي كه مي تواند براي شما كاهش وزن و تناسب اندام را به ارمغان بياورد.اما اگر شما هم اين سوال در ذهنتان است كه قهوه ي سبز چيست ؟ پس در ادامه با ما همراه باشيد تا در اين مورد توضيحات كاملي را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم :

قهوه سبز چيست ؟

حتما براي يك بار هم كه شده قهوه ميل كرده ايد . همه مي دانمي كه رنگ قهوه هاي معمولي در بازار قهوه اي رنگ است. اين بدان علت است كه در واقع پودر اصلي قهوه در فرآيندي فراوري خواهد شد و به اين رنگ تغيير مي كند. در واقع قهوه اصلي داراي پودري سبز رنگ است كه اگر به همان صورت مصرف شود داراي تاثير گذاري بسيار بالايي در امر لاغري و كاهش وزن خواهد بود.پس نتيجه مي گيرم كه قهوه سبز لاغري و قهوه هاي معمولي هر دو از يك گياه هستند با اين تفاوت كه در مدل سبز هيچگونه فرآيند تخميري صورت نخواهد گرفت و تمام خواص اين گياه در آن باقي خواهد ماند.يكي زا بهترين مارك هاي موجود در بزارا كه داراي كيفيت بسيار بالاي است قهوه سبز سهله مي باشد.

 

 

نحوه خريد قهوه سبز سهله چگونه است ؟

شما به روش هاي زير مي توايند همين الان اقدام به تهيه اين محصول از فروشگاه نماييد :

بروي دكمه خريد پستي كليك كرده و سفارش خود را به صورت اينترنتي ثبت نماييد.

 

قهوه لاغري سهله اعلا با قيمت ۳۹ هزار تومان

 

پكيج سه بسته اي قهوه سهله با تخفيف ويژه ۱۰۵ هزار تومان

 

 

 

مي توانيد همين الان با شماره تلفن ۰۹۳۶۱۶۳۳۰۱۰ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نماييد.

مي توانيد آدرس كامل پستي + كد پستي + نام محصول + نام گيرنده را به شماره بالا پيامك داده و به صورت پيامكياقدام به ثبت سفارش خود نماييد.

ما شرايطي را فراهم كرده ايم كه شما ابتدا دمنوش لاغري سهله خود را دريافت كرده و سپس وجه كالا را بپردازيد.فرق هم نمي كند از كجاي ايران مي خواهيد اقدام به ثبت سفارش كنيد  اين امكان براي تمام هموطنان ما در سراسر كشور فراهم شده است.

 

قيمت قهوه سهله در پكيج هاي مختلف

 

خريد قهوه سبز سهله ( يك بسته )  بدون تخفيف با قيمت ۳۹۰۰۰ تومان

خريد پكيج سه ماهه (شامل سه بسته) با تخفيف ويژه با قيمت  ۱۰۵ هزار تومان

خريد پكيج شش ماهه  ( شامل شش بسته) با تخفيف ويژه  با قيمت ۱۹۵ هزار تومان

 

قهوه سبز سهله

نحوه اثر گذاري قهوه سهله  براي لاغري و كاهش وزن چگونه است ؟

ماده اي به نام كلروژنيك در قهوه سهله وجود دارد كه باعث مي شود تا ميزان سوخت و ساز چربي ها به ميزان قابل توجهي بالا برود و همين امر موجب مي گردد تا از ذخيره چربي ها در بدن جلوگيري به عمل آمده و از اين پس با مصرف منظم و ادامه دار اين نوشيدني مي توان شاهد كاهش وزن و لاغري و تناسب اندام بود.

قهوه لاغري سهله اعلا با قيمت ۳۹ هزار تومان

پكيج سه بسته اي قهوه سهله با تخفيف ويژه ۱۰۵ هزار تومان

دمنوش قهوه سبز سهله با دارا بودن تركيباتي همچون :

گياه تازه قهوه

چاي اولونگ

چاي ترش

باعث شده است تا طعمي بسيار دلچسب و مورد پسند به خود بگيرد و اين مهمترني تفاوت اين برند با ساير محصولات مشابه درون بازار است.شما با هر طبع و سليقه اي كه باشيد از نوشيدن اين قوه جادويي لذت خواهيد برد و همزمان با اين لذت به بالا رفتن سوختو ساز بدنتان نيز كمك كرده و موجب تناسب اندام خود خواهيد شد.

همزمان با دفع چربي ها يكي زا تاثيرات اين گياه اين است كه ميزان فشار خون را كنترل كرده و چربي خون را نيز كاهش مي دهد و همين امر موجب مي گردد تا از خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي نيز در امان باشيد.

شما اگر در هنگام مصرف قهوه لاغري سهله بتوانيد فعاليت بدني خود را نيز با ورزش كردن افزايش دهيد قطعا در مدت زمان بسيار كوتاه تري مي توايند شاهد نتايج بسيار شگفت انگيز اين نوشيدني باشيد.

در سال ۲۰۱۲ تحقيقات وسيعي در مورد اين گياه صورت گرفت و مشخص شد افرادي كه در برنامه غذايي خود قهوه سبز لاغري را قرار داده اند در مدت ۹۰ روز توانسته اند به ميزان ۵ تا ۸ كيلو گرم كاهش وزن را براي خود به همراه داشته باشند.

در مورد عوارض جانبي قهوه سبز لاغري سهله تا به حال هيچگونه گزارشي اعلام نشده است چرا كه اين نوشيدني كاملا گياهي و فاقد هرگونه مواد شيميايي مي باشد اما به هر صورت توصيه مي شود افراد زير از خوردن اين قهوه پرهيز نمايند :

خانم هايي كه در دوران بارداري هستند.

خانم هايي كه در دوران شير دهي هستند.

افرادي هم كه دچار پوكي استخوان هستند اگر تمايل به مصرف چاي قهوه سبز دارند بايد دقت داشته باشند در طول مصرف اين نوشيدني حتما از قرص ها و مكمل هاي كلسيمي نيز استفاده كنند.

قهوه سهله

 نحوه مصرف قهوه ي سبز سهله چگونه است ؟

 

اگر مي خواهيد جهت كاهش وزن و تناسب اندام از اين قهوه استفاده نماييد پيشنهاد مي شود روزانه دو نوبت ( و نه بيشتر ) اقدام به دم كردن ان كرده و ميل نماييد.براي دم كردن زمانيكه آب جوش را حاضر كرديد به اندازه يك قاشق از قهوه را درون فنجان ريخته و مقداري هم آبجوش به آن اضافه مي كنيد و به مدت ۵ دقيقه صبر مي كنيد تا اين نوشيدني حاضر شود و ميل كنيد.

در هنگام مصرف اين قهوه اگر دوست داريد تا طعمي شيرين داشه باشد انرا با كمي كشكش سبز نيز مي توانيد بنوشيد .دقت كنيد هيچگاه از قند و شكر براي شيرين كردن آن استفاده نكنيد.

قهوه لاغري سهله اعلا با قيمت ۳۹ هزار تومان

پكيج سه بسته اي قهوه سهله با تخفيف ويژه ۱۰۵ هزار تومان

سوالات رايج در مورد چاي سبز سهله

اما در زير به برخي از سوالات رايج كه در مورد قهوه سبز رژيمي معمولا پرسيده مي شود پاسخ داده ايم , سشايد برخي از انها سوالات شما نيز باشند پس پيشنهاد مي كنيم حتما با دقت اين بخش را مطالعه نماييد :

 

آيا مصرف اين نوع قهوه سبز براي خانم هاي كه در دوران شير دهي هستند اما كودك انها بالا يكسال دارد و همزمان از قطره آهن و غذاي كامل كودك نيز استفاده مي كنند منع دارد ؟

بله – خانم هايي كه در دوران شيردهي هستند و يا در دوران بارداري به سر مي برند به هيچ وجه و تحت هيچ شرايطي نبايد اقدام به مصرف اين نوع قهوه نمايند.

 

چاي لاغري سهله

 

محصول  چاي سبز سهله با قهوه سبز سهله چه فرقي مي كند ؟

چيزي به عنوان چاي سبز سهله نداريم . در واقع مشتريان اين محصول را با دو اسم فوق مي شناسند و شما چه سفارش چاي سهله و چه سفارش قهوه سهله را بدهيد در واقع سفارش يك نوع محصول را داده ايد

 

محصول چاي لاغري سهله يا همان قهوه سهله را كه برايمنان ارسال مي كنيد به صورت پودر است يا از دانه هاي قهوه تشكيل شده است ؟

دانه قهوه به صورت مستقيم قابل مصرف نيست و بايد حتما قبل از مصرف آسيبا و پودر شود. طبعا محصولي كه براي شما ارسال مي گردد به صورت پودري بوده وشما ديگر نيازي به آسياب كردن آن نداريد.

 

 بعد از دم كردن دمنوش سهله خورده هاي قهوه در كف فنجان ته نشين مي شوند .آيا نياز است انها را نيز بخوريم ؟

خير. نيازي نيست كه خورده هيا جمع شده در كف فنجان را يمل كنيد. فقط قبل از ميل كردن بايد به خوبي پودر قهوه را با آبجوش هم بزنيد .

دمنوش سهله

 

اما در يك نگاه مي خواهيم به مهمترين خصوصيات و فوايد قهوه ي سبز لاغري اشاره كنيم :

لاغري و كاهش وزن

چربي سوزي و افزايش ميزان سوخت و ساز بدن

دفع سموم بدن با مصرف منظم اين نوشيدني

كاهش اشتها براي افاردي كه به صورت منظم اقدام به مصرف دمنوش قهوه سهله مي كنند.

 

دمنوش قهوه سهله

در مورد طعم محصول قهوه چاي سهله همانطور كه در بالا نيز اشاره كرديم به دليل وجود تركيباتي همچون چاي ترش و چاي اولونگ بسيار مطبوع و خوشمزه مي باشد. در حالت عادي اگر بخواهيد پودر قهوه سبز را به تنهايي مصرف نماييد داراي مزه اي گس مانند مي باشد و طعمي رو به تخلي دارد.اما طبق فرآيندي كه بروي ان در محصول سهله انجام داده ايم اين طعم تلخ و مزه گس از ان گرفته شده و رنگ و بوي قهوه هاي معمولي كه در بازار هستند را به خود گرفته است. در ضمن به دليل وجود گياه چاي ترش كمي مزه ان رو به ترشي نيز مي زند.

قهوه لاغري سهله اعلا با قيمت ۳۹ هزار تومان

پكيج سه بسته اي قهوه سهله با تخفيف ويژه ۱۰۵ هزار تومان

اما چيزي كه باعث مي شود تا قيمت قهوه سبز سهله به نسبت ديگر برندهاي متفرقه كمي بالاتر به نظر برسد به خاطر كيفيت بالاي محصول و نوع فراوري كه در ان صورت گرفته است. شك نكنيد محصولي كه در حال تهيه آن هستيد يكي از بهترين و با كيفيت ترين قهوه سبزي است كه مي توايند بيابيد و اين در نوع خود فوق العاده بي نظير است.

شما جهت خريد اينترنتي قهوه سبز سهله مي تواين هم بروي دكمه خريد پستي كه در زير  قرار داده ايم كليك نمايدي و هم به صورت تلفني با شماره تلفن ۰۹۳۶۱۶۳۳۰۱۰ تماس گرفته و اقدام به ثبت سفارش خود نماييد.چون تحقيقات نشان داده است كه براي رسيدن به وزن دلخواه بايد از اين محصول در طي يك دوره سه ماهه تا شش ماه استافده نماييد براي همين منظور ما براي شما پكيج هاي سه ماهه و شش ماهه را آماده كرده ايم كه داراي تخفيف وي/ژه اي نيز مي باشند. شما در هر صورت مختار هستيد كه هرگونه كه مي خواهيد و به هر تعدادي كه نياز داريد اقدام به خريد اين محصول كنيد اما مزيت استفاده از پكيج ها در اين است كه شما از تخفيف خوبي در هنگام خريد برخوردار خواهيد شد :

خريد اينترنتي قهوه سبز سهله

 

دمنوش قهوه سبز سهله با اثرات متابوليسمي كه به همراه دارد مي تواند به ميزان قابل توجهي ميزان سوخت و ساز بدن را بالا برده و شما بدون اينكه نيازي به انجام حركات سخت ورزشي داشته باشيد شاهد كاهش وزن و لاغري خود خواهيد بود. البته چه بهتر كه در دوراني كه اقدام به مصرف اين قهوه ميكنيد حتما از يك برنامه غذاي يخوب نيز بهره ببريد و اگر مي توانيد كمي بر فعاليت بدني خود بيافزايد تا تاثيرات مصرف انرا در مدت زمان كوتاهي مشاهده كنيد.

 

 

از ديگر محصولات ما ديدن نماييد :

چاي قرمزپكيج لاغري ۵۰۴۰چاي سبز دم كردني ,چاي كيسه اي تيماچاي رفاه ,چاي لاغري ۵۰۴۰چاي لاغري كرفسچاي سفيد تيماچاي سفيد ,دم نوش ضد استرس


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۰۷:۰۰ توسط:سينا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :